30.12.13

Triibikud

Sebra
on triibuline
triibuline
sokk
on triibuline.


See on olnud tore aasta. Aasta tihedat tööd ja kudumist. Ja uus aasta toob selle töö kindlasti ka nähtavaks. See on olnud sokiaasta:) - olen uurinud üle ligi tuhat vana sukka ja sokki. Paljud on ehk üllatunud, aga see on olnud uskumatult huvitav.

Need sokid siin on tavatriibikud. Kootud praamis ja bussis, lihtsalt niisama, käesoojenduseks. Ja kui kõik ausalt ära rääkida, siis lõppes enne teise soki otsa lõng. Nii et ühte otsa kudusin ja teist harutasin:).

2 kommentaari:

  1. Ma nii ootan et kogu see töö juba nähtavaks saaks! Ma olen Sinu raamatute andunud fänn, vahel loen lihtsalt meeleolu tõstmiseks, näiteks kuidas tasub viies varras kindlasse kohta panna, et peale kannalaka kudumist oleks ta ikka veel olemas :)))
    Imeilusad sokid on! Nuputan siin, et kuidas see soonikuasendaja on kootud...
    Head uut aastat Sulle! Mina ei saa magama minna, sest pean ära vaatama traditsioonilise uusaastaöö Nipet-näpet saate :) Ajaviiteks koon sokki, sest kõik juba magavad.

    VastaKustuta
  2. appike kui armsad sokid. sellised lihtsad ja armsad.

    VastaKustuta