29.04.23

Mu salaõmblused

Pean seda pühapäevast postitust alustama jälle põhjendustega, miks ma pühapäeval õmmelda ei saanud. 

Eelmisel pühapäeval juhtusin olema Saksamaal ja seal tõesti polnud silmapiiril ühtegi õmblusmasinat :D. Nii et see pühapäev kujunes õmblusvabaks, selle asemel aga olen õmblustöödega tegelenud ülejäänud päevadel. Õmblemine jätkub ka tänasel pühapäeval. Aga see pika looga õmblustöö on natuke nagu salaõmblus.

Mu töölaual Saaras on uus olematu raamat, mis räägib Ruhnu kudumitest. Õigupoolest on see siin arvutis liha luudele kogumas juba õige pikka aega, aga homme seisab ees üks tore pildistustöö. 

Kudumeid pildistades on alati küsimus, mida kandjale selga panna. Lähed pildistama kindaid, aga paratamatult jäävad ju pildile ka rõivad. Selle olematu Ruhnu raamatuga on mul algusest peale idee, et pildistada tuleb Ruhnus ja kuidagi kujunes asi nii, et otsustasin kudumite juurde ise rõivad disainida ja õmmelda. Ei need ei ole Ruhnu rahvarõivad. See on üks kollektsioon rõivaid, milles on ainult vaevumärgatav vihje Ruhnule, et saada sobivaks saatjaks koopiatena kootud Ruhnu kampsunitele, kinnastele, sukkadele ...

Pole enam ammu õmmelnud rõivaid nr 36 :D. Hullamine erinevate materjalide, lahenduste ja Ruhnu emotsioonidega kujunes toredaks. Allpool siis väike piilunurk mõningatele detailidele. 

Selline pühapäev siis täna :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar