01.01.18

Pühapäevaõmblus nr 53 – öösinine eakohatu kleit

Head uut aastat!

No nii... aasta on läbi ja uus ka juba alanud. Ma võlgnen viimase aruande. Isegi nagu veidi uskumatu, et 53 pühapäeva on möödas. Tõsi, nende pühapäevaõmbluste hulgas pole ühtegi tõeliselt suurt tööd, ma pole aasta jooksul õmmelnud ühtegi mantlit, jopet ega suurejoonelist pidukleiti, aga ega ühe päevaga poleks neid jõudnudki. Ja oli ka pühapäevi, mil ma üldse oma õmblusmasinaga (ega ka koduga) ei kohtunud, nii et mõned pühapäevaõmblused valmisid tõesti esmaspäeval või laupäeval.

Mis siis kokkuvõtteks öelda?
  • Tavaliselt on inimeste lubadused sellised eitavad ja seotud mingite pahedega - jätan maha joomise, jätan maha suitsetamise, jätan maha liigsöömise. Neid loobumislubadusi on vist keerulisem täita kui selliseid positiivseid :) Mul on hea meel, et suutsingi peaaegu igas pühapäevas leida aega üheks oma lemmikhobiks - õmblemiseks. 
  • Raskemaks kui õmblustöö, kujunes tegelikult aruannete postitamine, mis enamasti jäigi esmaspäevadele. 
  • Ühel hetkel märkasin, et leidub päris mitu inimest, kes neid postitusi jälgivad ja ehk on mõni veel oma soikujäänud õmblushobi üles soojendanud.
  • Mu kangakapp on endiselt pungil täis. Kahtlustan, et need kangad kuidagi vist paljunevad seal...

Ja kuigi kohalik ajaleht (ikka väga imelik, et kellegi õmbelmislubadus ületab uudisekünnise) jõudis juba ära trükkida, et viimaseks selle aasta õmblustööks saab olema ilmselt kandlekott, siis võta näpust, eile hommikul avastasin, et vajan hoopis hädasti ühte kleiti uusaastaöö peoks. Jaa, mul oli enne ka mitu kleiti kapis, aga üks neist oli liiga väike, teine liiga suur, kolmas tantsimiseks liiga kitsas ja neljas liiga pikk. No teate ju seda, kui kapis näib liigagi palju asju rippuvat, aga selga justkui pole midagi panna.

Nii valmiski aasta viimasel hommikul aasta viimaseks õhtuks üks svingipeo tantsukleit. Olgem ausad, see näeb välja üsna eakohatu oma volditud ja lendleva seelikuosaga, aga tantsimiseks oli siiski väga sobilik :).


Pühapäevaõmblus nr 53 - üks väike (mõõtmetelt suur) öösinine uusaastaöö pidukleit.

Lõike alumine pool võetud ajakirjast ja tehtud siiski kitsamaks. Seespoolt väga libe siidine kangas (70% atsetaat, 20 viskoos + 10 elastaan, vist oli nii) on väga ihusõbralik, meeldivalt jahe ja hästi langev, aga soovitada vist ei julgeks. Tõrkeid esines pressimisel ja mis kõige hullem, kangale jäävad heledad higiviirud, kui tantsimine peaks olema selline keevalisem :). Vööks on kapis leidunud sall.

Kandlekotist saab ilmselt uue aast esimene õmblustöö.
Ps. Mõnikord eksib ka ajaleht. Ma nimelt jätkuvalt ei ole Saara Kirjastuse juht. 

Kui nüüd keegi tahab teada, et kuidas edasi, et kas ma ei lubagi nüüd midagi.
Ma luban, et ma ei luba enne MITTE MIDAGI, kui üks suur töö on lõetatud. Ja ma luban, et ma kohe kuulutan, kui see valmis on ja alles siis tuleb selle aasta lubadus :).

7 kommentaari:

  1. Aitäh, Anu! Nii ilusad 53 pühapäeva !

    VastaKustuta
  2. Head uut aastat ja aitäh 2017. aasta motiveerivate õmbluspühapäevakute eest. On olnud muhe ja stiilne lugemine, vaatamine.

    VastaKustuta
  3. Aitäh Sulle nende vahvate postituste eest. Mina ootasin neid alati suure huviga, sest lisaks vahvale õmblustööle oli ka kirjutatu alati rõõmus ja huvitav. Põnevat uut aastat! tumevalge

    VastaKustuta
  4. Head uut aastat! Ootan tõelise huviga pühapäeva vms õmbluse jätkumist! On olnud inspireeriv, mõtlemapanev, kaasakiskuv, korralekutsuv ja lõbus!

    VastaKustuta
  5. Kairiorav@gmail.com2. jaanuar 2018, kell 09:34

    Oo, ma vist tean, mis suur töö see lõpetamisel on. Jõudu! Aga Anukene! Tutvu järgneva dokumendiga! :)
    https://www.riigiteataja.ee/akt/264447

    VastaKustuta
  6. Jään ikka ootama põnevaid õmblustöid koos laheda sõnakasutusega.

    VastaKustuta
  7. Oli väga tore oodata ja lugeda neid esmaspäevaseid aruandeid! Tohutult inspireeriv :) Ja nüüd siis, huvitav, mis võiks olla see uus suur lubadus? :) Põnev-põnev!

    VastaKustuta